Tuesday, July 14, 2015

Rame proaspăt făcute, proaspăt dăruite


Nu am mai făcut de multişor rame pentru fotografii. Nu am prea avut motiv, nici tragere de inimă. M-au pasionat atât de mult culorile pentru pictura pe sticlă, încât cum am prins o cană, un pahar, o vază sau orice alt obiect de sticlă nu am putut să mă opresc să nu-l colorez.
Asta până săptămâna trecută.... 



Se profila întâlnirea cu nişte persoane foarte dragi mie, de  la care care am învăţat enorm, care m-au răsfăţat de-a lungul timpului cu  bunătatea, delicateţea şi afecţiunea lor.
Ce aş fi putut să le ofer? 
Ceva făcut de mâinile mele, ceva în care să pun o parte din afecţiunea pe care le-o port.
Şi aşa au apărut cele două rame.
Prima, cea albastră, este cu flori naturale - margarete presate.

A doua, cea verde, este doar pictată.


Amândouă au fost pictate cu mult drag şi dăruite. 
Iar de acum înainte vor găzdui amintirile minunate ale unor oameni minunaţi!

No comments:

Post a Comment